" DE POTI SA MA AJUTI, NU-NTOARCE CAPUL,

IN LOCUL MEU PUTEA FI ALTUL,

PUTEA FI CHIAR COPILUL TAU

CE BINE CA NU E....SUNT EU... "

luni, 2 aprilie 2012

Povestea lui Cosmin continua...2 Aprilie - Ziua Internationala pentru Constientizarea Autismului

      A trecut exact un an de cand am inceput sa scriu pe acest blog....iar povestea lui Cosmin continua, nebanuit de frumos si cu multa speranta...

      Astazi e din nou 2 Aprilie - Ziua Internationala pentru Constientizarea Autismului , pentru unii o zi ca oricare alta, insa pentru altii, cum suntem si noi, e o zi mai " albastra" ca niciodata....E o zi speciala , la fel cum sunt toti acesti copilasi , unici si speciali , lasati parca din albastrul cerului in grija noastra, ca niste ingerasi pe care sa-i ocrotim si care sa ne ocroteasca... de imperfectiunile acestei lumi, de superficialitate, de lucruri iluzorii...  

     Pentru ca un copil cu autism nu stie sa minta niciodata,  el daruieste doar iubire sincera si neconditionata, fara jumatati de masura, un copil cu autism e capabil sa cunoasca lucruri pe care noi nu le vom putea intelege niciodata, el are abilitati extraordinare nebanuite , iar tot misterul care-i  inconjoara pe acesti copii atat de speciali , parca nu e altceva decat un scut impotriva defectelor ce ne inconjoara...

     Noi , cei din jurul lor, incercam si luptam sa-i aducem in lumea noastra, spre o normalitate care pana la urma e doar una relativa, fiindca niciodata nu vom sti cu adevarat, daca intr-adevar aceasta normalitate a noastra, este si idealul spre care ar trebui sa tintim...Si cu siguranta , noi ceilalti, avem atat de multe de invatat si de la ei ...

    Astazi imi voi permite sa ma mandresc cu puiul meu cel special, care face salturi de urias peste greutatile de zi cu zi, e specialul meu de la care imi iau toata energia si forta pentru a merge mai departe si  care e :

    APARENT diferit, dar
    UNIC  in ceea ce face 
    TIMID pentru unii si
     INOCENT pentru altii
    SCLIPITOR in ceea ce-i place, dar
    TOTUL pentru mami si tati....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu